12 december

Idag skrev jag kontrakt med American Apparel, heltid och tillsvidare anställning ! ! Har också fått deltid på Levi's. Det kommer bli tufft, ca 60h i veckan. Fungerar det inte får jag säga upp mig, svårare än så är det ju inte... I morgon flyttar jag till Borough, ska vara i nya lägenheten kl 9. Tre timmar senare ska jag vara på Levi's för lite inskolning. På onsdag är det AA som gäller och jag måste få mitt schema så fort som möjligt så jag kan anpassa Levi's efter mina tider på AA.
*
I övermorgon börjar Circus 11. Som jag har fattat det är det unga designers som ställer ut sina kreaktioner/kollektioner. Ligger nära jobbet i Shoreditch så förhoppningsvis ska jag kunna ta mig dit!
Glad för nu har jag 2 jobb!
Jobb 1: American Apparel i Shoreditch
Jobb 2: Levi's på Regent Street

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillas! Fan vad roligt för dig Anna :D <3

2011-12-14 @ 20:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0