London

Idag är det min femte dag i London och jag trivs redan jättebra. Mycket har hänt och det har varit mycket intensiva dagar. Min första dag på Keane var rolig, mycket nya grejer att lära sig. Keane ligger mitt i city och byggnaden där företaget har sitt kontor ligger i en gammal victoriansk byggnad. I dag har jag en lägenhetsvisning att gå på, jag hoppas att det går bra (det har redan varit en "landlord" som har försökt lura mig på pengar). The location är centralt, i zon 1, men inte i det dyraste kvarteren. Vilket passar mig bra.
Vivi och Mark som jag bor med förtillfället är super trevliga! Vivi är svenska men har bott i London i 13år. Det kommer kännas tråkigt att flytta ifrån det fina dubbelrum som det har låtit mig hyra.
Har inte hunnit ta så mycket bilder än men här är några från flygresan.
Kastrup
Starbucks

London från ovan



Kommentarer
Postat av: johan

Nu fick du ditt starbucks :)

2011-12-05 @ 14:06:48
Postat av: Annie

Åhh vill höra mer ;) hoppas att är bra med dig ! :)

2011-12-06 @ 23:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0