Universitet

Idag fick jag mail från Central Saint Martins att de vill se mitt portfolio ( konstig svensk mening) om 2 veckor exakt! Blev helt exalterad eftersom det är hård konkurrens om platserna. Så nu kommer jag jobba stenhårt för att få ett så bra portfolio som möjligt. En nackdel är att jag inte har gjort någon Foundation kurs i fashion, men hoppas att juryn kan se förbi de...

Var och handlade mat, höll på att svimma när expediten krävde £45!! Inte mer matshoppande denna månaden. Köpte också tillbehör till min design kurs som börjar på lördag, så där försvann också pengar. Blir nog inte en ny väska denna månaden iaf...

Eftersom jag har varit så dålig med träningen och de faktum att jag klämde i mig en hel kladdkaka själv tidigare idag blev det en låång jogging runda, 45 min.

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0